HERBA MAHARANI HAI-O

Pernah dengar HERBA MAHARANI? Tahu tak apa itu Herba Maharani dan apa kegunaannya? Kat mana pula boleh dapatkan stok Herba Maharani ni?

Jom kita baca sedikit info berkenaan Herba Maharani ni..


Inilah dia H E R B A M A H A R A N I


JAMU PALING FAMOUS KAT DUNIA!!!

Diluluskan kementerian kesihatan Malaysia - MAL 200144197
Disahkan halal oleh pertubuhan China Islamic Association iaitu salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM..

Herba Maharani atau nama sebenarnya, Beijing Te Zhi Bai Feng Wan berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa Dinasti Ming. Ianya dihantar daripada farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat khas untuk kegunaan maharani istana. Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan. Beijing Te Zhi Bai Feng Wan menggabungkan pelbagai jenis ubat berharga yang dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, juga menyelaraskan kitaran haid


Picture

Ramuan : Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga iaitu pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinesis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis. 

Kesan Pengambilan : Herba Maharani dirumuskan daripada pelbagai jenis ubat tradisional yang berharga, mempunyai kesan dalam menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid, mengawal keputihan, melegakan tekanan dan kesakitan. Biasanya ia digunakan untuk merawat kelemahan badan yang disebabkan kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut, perpeluhan dan debaran spontan, kepanasan, kitaran haid yang tidak teratur, disentri, pendarahan dalam rahim, keputihan dan sebagainya. 

Herba Maharani membantu mengawal atur peredaran haid supaya menjadi tetap & menguatkan badan. Jadi, ia meningkatkan risiko untuk mengandung.  


  • Melegakan masalah wanita & gadis remaja seperti senggugut, keputihan, kitaran haid yang tidak stabil, peluang untuk hamil/memperoleh zuriat
  • Amalan yang baik untuk wanita selepas bersalin untuk menguatkan & mengecutkan otot rahim serta saluran peranakan
  • Melegakan sakit pinggang  dan sakit belakang, sakit sendi & sakit lutut, angin dalam badan dan sebagainya
  • Mengaktifkan hormon estrogen, progestron & androgen wanita
  • Awet muda, menegang & memberi keanjalan kepada kulit
  • Menghilangkan keletihan serta meningkatkan kadar metabolisma

KEBERKESANAN HERBA MAHARANI
  • Menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid dan mengawal keputihan
  • Melegakan ketidakselesaan kitaran haid dan putus haid
  • Menyelaras rembesan endokrin dan sistem pembiakan wanita
  • Menuatkan tenaga & stamina

PERHATIAN!!!
- Ibu mengandung dilarang ambil
- Dilarang mengambil makanan yang mentah dan sejuk dalam tempoh pengambilan 
- Tidak sesuai diambil ketika selsema
- Mereka yang mengalami haid yang berlebihan harus merujuk kepada doktor dengan kadar segera



Cara pengambilan yang disyorkan untuk Herba Maharani ialah 25-50biji pil kecil sehari.

Mulakan memakan pil Herba Maharani hari pertama selepas period (datang haid).

Masa terbaik untuk makan Herba Maharani ialah pada waktu pagi sebelum sarapan.

Tapi sekiranya nak makan pada waktu malam pun boleh. 

Makan mesti bersama air suam. 

Herba Maharani mungkin agak panas bagi sesetengah individu yang jarang memakan pil herba. 
Sebaiknya mulakan dengan 25biji pil kecil dan jika badan rasa panas banyakkan minum air kosong/mineral. Kemudian kurangkan dos kepada 10-15 biji pil kecil. 

Dalam sekotak Herba Maharani mengandungi 6bebola putih = 300biji pil kecil
Jika ambil 10biji sehari = 30 hari (waktu period jangan makan)
Jika ambil 25biji sehari = 12 hari (habis sekotak, stop untuk bulan itu, sambung selepas period)
Jika ambil 50biji sehari = 6 hari (habis sekotak, stop untuk bulan itu, sambung selepas period)
Sebulan amalkan satu kotak sahaja Herba Maharani. Setelah habis sekotak, hentikan makan Herba Maharani seketika hingga period seterusnya datang. Lepas period ulangi cara makan yang sama. 

Nota:
Jika ada rasa badan panas (sakit kerongkong, pertumbuhan jerawat) selepas makan, boleh cuba alternatif berikut :-
a) Makan sepatruh biji bebola = 25biji pil kecil sekali
b) Minum air garam waktu makan
c) Minum lebih banyak air


TIPS AMALAN MEMAKAN HERBA MAHARANI
Elakkan makanan yang bersifat 'sejuk' seperti salad dan tembikai. Begitu juga dengan teh kerana mengandungi kafein. Perlu juga beri perhatian sekiranya badan cepat terasa 'heaty' selepas mula makan Herba Maharani. Jika rasa 'heaty' boleh lah cuba cara berikut :-
1) Kurangkan pengambilan makanan kepada 25biji pil kecil
2) Minum air garam semasa mengambil Herba Maharani 

Pengambilan 6 hari berterusan selepas period boleh membantu menguatkan tubuh dan membekalkan nutrien kepada badan sebelum waktu pengovulan, Walau bagaimanapun, cara pengambilan Herba Maharani juga bergantung kepada kemampuan, keadaan dan ketahanan badan individu. Jika tiada masalah 'heaty' selepas makan, bolehlah amalkan secara berterusan sehingga period yang seterusnya dan tidak terhad kepada 6 hari sahaja. 

Nota:
Tiada masalah untuk mengambil Herba Maharani dan produk lain pada masa yang sama, cuma harus diingatkan akan produk-produk tersebut pada selang waktu yang berasingan sekurang-kurangnya 4jam. 




Sekotak Herba Maharani mengandungi 6 bebola putih
1 bebola mengandungi 50biji pil hitam kecil
Jadi sekotak mengandungi 300biji pil hitam kecil

Harga sekotak Heba Maharani RM113
.
Harga sekotak Herba Maharani RM113
.
Harga sekotak Herba Maharani RM113

Whatsapp KILA untuk dapatkan harga special tau

http://yushakilayunus.wasap.my/






TESTIMONI HERBA MAHARANI
Jom kita tengok apa kata mereka yang dah consume Herba Maharani Hai-O ni...


BERJAYA HAMIL DENGAN HERBA MAHARANI HAI O - Herba Maharani Hai-O ni memang sinonim degan usaha pasangan suami isteri yang belum dikurniakan rezeki anak. Ini salah satu testimoni penggguna yang berjaya hamil dengan hanya dengan ikhtiar Herba Maharani Hai-O. Memang kesan Herba Maharani ni berbeza-beza mengikut keadaan diri individu itu sendiri. Bagi pengguna ni pula baru amalkan satu bebola dah berjaya lekat...Alhamdulillah!



JAMU JERAT SUAMI katanya! - Antara sebab ramai wanita yang berlumba-lumba amalkan Herba Maharani ni. Memang pengerat hubungan suami-isteri lah!
Bukan tu je...dapat atasi masalah bulanan kaum wanita iaitu period pain, bila period pain tiada maka badan akan automatik rasa segar bertenaga. 



Banyak masalah lain akan timbul bila keputihan tidak dirawat. Herba Maharani Hai-O membantu merawat dalaman wanita agar dapat mencegah daripada keputihan menjadi lebih teruk. 



BANYAK PENYAKIT SEMBUH - Asbab amalkan Herba Maharani banyak penyakit-penyakit 'biasa' dalam diri seseorang wanita dapat dicegah. Kalau asyik sakit je setiap bulan, setiap hari tak jadi juga kerja harian kita kan..



Memang dah amalkan Herba maharani Hai-O? Nak top up stok??
Contact je KILA 016-6955403 dan Kila akan segera hantarkan stok kepada uols. 
AWAS!!! Herba Maharani always kemarau stok disebabkan permintaan yang laku keras! Jadi segera selamatkan stok anda untuk elakkan menunggu terlalu lama. 



http://yushakilayunus.wasap.my/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...